Translate

donderdag 19 april 2012

Macarons van De Meesterbakker

Ik weet niet of jullie het volgen op tv, maar sinds woensdag 4 april wordt het programma De Meesterbakker uitgezonden om 20u45 op VTM.  Gisterenavond was het thema Koekjes en werden ook mijn koekjes gekeurd en goed bevonden :) gelukkig maar, want het is toch wel altijd met een bang hartje dat je daar voor de jury staat :)
Hier zijn mijn macarons die ik voor De Meesterbakker heb gemaakt:





 En ook de zandkoekjes en de speculoosjes:




Wat vinden jullie trouwens van het Programma?  Altijd eens leuk om te weten! 

Vele lieve groetjes,

Lindsay

4 opmerkingen:

  1. Wow ik heb het gister gezien, en echt prachtig ! Sprakeloos :D
    zeker de speculoos-koekjes vond ik heel leuk maar de macarons dan weer schattig en de koekjes kleurijk :p Goed gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook gezien! elke keer ziet het er weer heel lekker uit! ik vind jouw macarons er echt super lekker uitzien? zou je het recept misschien wil geven?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt een superprog. Eigenlijk het eerste "kook"programma dat ik echt graag zie. En ik vind dat je het super goed doet! Hopelijk blijf je erin tot de laatste!!!! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Machteld Van Impe24 april 2012 om 19:22

    Ik was al fan van op de BBC! Ik volg het nu ook, heel tof! Wie graag kookt/bakt wordt deze dagen verwend op tv!

    BeantwoordenVerwijderen