Translate

maandag 21 mei 2012

Bakken met Dr. Oetker


Vrijdag bezoek gehad van de postbode en hij had een leuke verrassing bij :) :) Een doos vol lekkers van Dr. Oetker die ik had gewonnen :) Joepie, ikke blij!!! 

Dit zat er allemaal in :) Het boek van De Meesterbakker is een cadeautje van VTM :)

Ik moest natuurlijk al iets uitproberen en heb de Chocomousse gemaakt.





Zoals je op de verpakking kan zien, hoef je enkel wat room en melk toe te voegen, zo gezegd zo gedaan:

Room en melk samen met de inhoud van 1 Zakje Dr. Oetker Chocomousse in een kom en dan gedurende 1 minuut op lage snelheid kloppen en 5 minuten op hoge snelheid

en dan krijg je dit:


Ik heb er nog wat extra chocoladedruppels bijgedaan en op de bodem van mijn potjes nog wat lekkere stukjes aardbei:


En als de potjes afgewerkt zijn mogen ze nog een uurtje in de koelkast om op te stijven en zo zien er dan uit:





Over de smaak was ik vrij tevreden, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik nog altijd liefst mijn zelfgemaakte chocomousse eet :) maar de kids vonden hem héél lekker en als je snel snel snel een chocomousse op tafel wil toveren dan raad ik jullie zeker deze mix aan!

Vele lieve groetjes,

Lindsay






Geen opmerkingen:

Een reactie posten