Translate

woensdag 22 juni 2011

A baby girl is born!!

Baby Rozanne is geboren en ik mocht de cupcakes bakken!!  Alles is vlotjes verloren, gelukkig maar, want dat is altijd een beetje stress, als je niet weet wanneer de bevalling juist zal beginnen.  Het zijn er 30 met Baileys geworden en 15 met witte chocolade.  Ik ben dus wel vergeten om de rode bolletjes erop te kleven bij de cuppies met de roosjes :( Pfff... was me al de hele tijd aan het afvragen wat ik was vergeten, maar kon er niet opkomen, de pareltjes dus... nu ja, ze vonden het niet erg, maar toch... Haar ouders zijn de cupcakes komen halen en ik heb echt mijn hartje vastgehouden!!  De doos waar ze in stonden, werd nogal 'hard' handig aangepakt en ik zag de baby's al in het rond vliegen :) toch maar eventjes gezegd dat ze ietsjes voorzichtig moesten zijn met die kleine schatjes ;) denk wel dat de strikjes en de neusjes de rit niet hebben overleefd! Oh ja en ik HAAT marsepein!!  Jakkes, geef mij maar fondant hoor, zoveel mooier en gemakkelijker om mee te werken.  Bij de baby's is alles van suikerpasta en bij de letters en rozen alles van marsepein.  Foto's zijn vlug vlug genomen, dus niet echt mooi...


Lief hé :)
 Zo, op naar de volgende cuppies, die zijn voor zondag (30 mini's en 12 gewone met toef) en dan staan er ook nog eens 30 mini's en 35 grote tegen maandag op het programma, lekker druk dus :)

1 opmerking: