Translate

dinsdag 7 juni 2011

Helemaal verliefd...

Helemaal verliefd ben ik op mijn nieuwe blauwe met witte stippen cupcake cuppies :)  Gisteren gekregen van mijn ventje en natuurlijk meteen uitgeprobeerd!!!  Ik heb vlug een beslagje gemaakt voor 6 vanille cupcakes en hierbij een paar frambozen toegevoegd, mmm... altijd lekker! 


Heb maar 2 blauwe cups gebruikt, want wil die sparen :) dus ook nog 2 gele en 2 rode cups meegebakken en omdat het gisteren toch zo'n grijze dag was, een beetje gefreubeld met dit als resultaat:




Ik vind ze best wel schattig geworden :) ze hebben dan ook niet lang geleefd, mijn grootste fans (de kids) hebben ze onmiddelijk in beslag genomen :)

Verder ben ik in blijde verwachting van een pakje dat vandaag toekomt, besteld bij de leukste taarten shop en kan niet wachten tot het hier is!!!  Heb mij eens goed laten gaan en 2 malletjes besteld van First Impression, nl. de baby en de verschillende roosjes.  Daarnaast ook nog de mini schoentjes uitsteker van JEM en nog wat mini cupcake cups en een vogel uitstekertje!!  Kan niet wachten om aan de slag te gaan!  Ik hou jullie zeker op de hoogte, tot binnenkort!

1 opmerking: