Translate

maandag 13 juni 2011

De definitieve geboortecupcakes

Ik ging jullie nog laten weten of de geboortecupcakes in de smaak gevallen waren, wel uiteindelijk zijn het toch andere geworden.  Ze vonden de baby iets te levensecht en het schoentje te assepoesterachtig :) dus ja dan maar snel iets anders geprobeerd en gisteren kreeg ik een mailtje dat ze deze prachtig vond, helemaal zoals ze het wilde, dus dat is goed nieuws!  Nu maar wachten tot de bevalling en dan kan ik aan de bak :)  Het zullen er 15 worden met witte chocolade en 15 met Baileys.

Hier een paar foto's:                              





Die met de Rode ondergrond worden het dus niet, enkel die met de Witte ondergrond.
Ik had dus een 6-tal cupcakes gebakken met lekkere besjes vers uit onze tuin en heb de laatste twee dan ook maar versierd met dit als resultaat:


De cupcaks voor ze de oven ingingen

Net uit de oven

Aan het wachten om versierd te worden

 


Met dit als resultaat :)


 Zo, ik ga nog wat genieten van de kids en het grijze weertje!  Tot de volgende blog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten