Translate

dinsdag 14 juni 2011

Einde schooljaar in zicht...

Jaja, het is weer bijna zover, de grote vakantie staat voor de deur!  Mijn hart maakt alweer een sprongetje als ik eraan denk, 4 kids bezig houden en dit 2 maanden lang is niet zo simpel, hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind en kunnen ze véél buiten :)
Ik ben alvast aan het bakken geweest voor de juffen, met een bloempotje als resultaat.  Ik vond de potjes zo schattig, heb ze meegenomen bij de Ava.  Wat cupcakes gebakken en hier is het resultaat:

Denk wel dat ik er nog een bijtje of een lieveheersbeestje zal bij doen, zittend op de bloem ofzo :) wat vinden jullie ervan, zullen de juffen dit leuk vinden?  De kids hebben ze alvast goedgekeurd!

2 opmerkingen:

  1. zeker en vast vinden ze dat leuk is echt origineel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cédric zijn juf was dolenthousiast met de bloemen die ze kreeg.
    Lekker en origineel :-)

    BeantwoordenVerwijderen