Translate

donderdag 30 juni 2011

Lieve monstertjes en piraatjes :)

Voor maandag had ik ook 35 grote en 30 mini's te bakken, ik heb ze simpel gehouden qua smaak, het zijn honing-vanille (met verse vanille) cupcakes geworden en afgesmeerd met nog een beetje honing, altijd lekker en moet zeggen dat dit 1 van de favoriete smaken is hier thuis :)
De grote cupcakes mochten lekker zot, dus heb ik er lieve monstertjes in alle kleurtjes van de regenboog van gemaakt, vind ze echt leuk :) en de jarige meid was ook in de wolken met haar cakejes! Voor de kleine cédric mocht ik 30 lieve piraatjes maken en voor zijn juf ook nog een bloempotje.

Ik vind ze echt grappig geworden :)



De piraatjes


en nog een bloempotje voor de lieve juf!

Tot de volgende blog!  Vele bakgroetjes Xxx

1 opmerking:

  1. vind dat bloempotje zeer origineel ga ik zeker onthouden voor aan men dochter haar juf te geven dit jaar .met wat heb je deze opgevuld aub,

    BeantwoordenVerwijderen