Translate

dinsdag 1 november 2011

Mijn kleine 'grote' meid wou een prinsessenfeestje!

Het is wel al een maandje geleden, maar toch wou ik er nog eventjes een blogje over schrijven, over mijn dochter Yara haar 3de verjaardag.  Telkens ik haar vroeg welk feestje ze wou voor haar verjaardag was haar antwoord: "Een prinsessenfeestje hé mama met véél roze!"  Dus mama aan de slag!  Ik moet eerlijk zijn, ik heb er een nieuwe passie bij, namelijk de 'desserttafels'.  Je vind er zoveel op het net, sommige zijn echt pareltjes!  Hier in België is het fenomeen nog niet zo bekend, maar in Amerika, Australië is het een ware hype!  De dag voor het feestje heb ik een hele dag in de keuken gestaan en allerlei lekkers gemaakt!  Mijn kleine meid haar gezichtje toen ze haar tafel zag was onbetaalbaar :)!!


Het totaalplaatje

De taart: biscuit gvuld met pure chocoladeganache en verse frambozen

Limonade met prisessenrietjes :)

allerlei lekkers

Oreopops en slagroomtruffelpops

mini eclairs

Appel/speculoos cupcakes, Panna cotta met gebakken appeltjes en koekjes



macarons met vanillecrème en aardbeienconfituur
traktatie voor de kids, potjes met suikerspin, toubleronechocomousse

mijn kleine meid :)

zelfgemaakte bloem

Yara en haar taart, kijk naar dat snoetje :)
Ik vond dit echt super leuk om te doen en eind november maak ik terug een tafel voor mijn zoontje zijn 5de verjaardag, ik kijk er al naar uit!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten