Translate

zaterdag 23 juli 2011

The coconut cupcakes :)

Kreeg ik deze week de vraag of ik ook cupcakes met cocos kon bakken?  Natuurlijk kan dat!  Vandaag mocht ik dus Cocos cupcakes maken en heb er natuurlijk mijn eigen twist aan gegeven.  Ik had een recept gevonden uit het Hummingbird bakboek, maar ik weet niet of dat aan mij ligt, ik vind die cupcakes echt vies :( Jakkes, krijg ze gewoon niet binnen... Alle cupcakes met gewone bloem en bakpoeder (behalve de chocoladeversies) krijg ik niet binnen... Dus die gebruikt als kippenvoer en mijn vertrouwd recept voor vanillecupcakes boven gehaald.  Hierbij ongeveer 80ml cocosmelk aan toe gevoegd en wat cocosrasp door het deeg gespateld en dan vullen maar :) Heb er ook nog stukjes ananas uit blik aan toegevoegd en moet zeggen, ze waren echt overheerlijk!  Voor de Crème heb ik ook ananassap en cocosmelk gebruikt, mmm...
Had er nog een paar extra gebakken en hier thuis vond iedereen ze Super lekker, behalve mijn wederhelft :) die heeft een hekel aan cocos!  Toen hij thuis kwam en de cupcakes zag staan, was hij enthousiast, maar toen hij in eentje beet, was dit enthousiasme al snel over...
Heb ook nog een beetje sfeerfoto's genomen, vind ik altijd wel leuk om te doen!  Wat vinden jullie van het resultaat?








Tot de volgende Blog, Veel liefs Xxx

1 opmerking:

  1. uw resultaten zijn altijd schitterend, heb er nog geen slechte gezien van u :-) Proficiat!!
    groeten
    ingrid

    BeantwoordenVerwijderen